vineri, 18 martie 2011

7C e cea mai tare

Clasa mea e cea mai tare
Elevi buni in ea are:

Doar o parte din ei...
  • Alexandru Daniel...hmm`...gluma e a` lui
  • Bodnariuc Adrian....hmm`...mai bn il lasam sa doarma
  • Bujorean Ilie...hmm`...noroc de el cu miscarea scenica..
  • Chasoschi Crina...hmm`...hai la o hora, mai, badita!
  • Ghetes Ruben...hmm`...Domnu` fie cu el
  • Gradinaru Denis...hmm`...stiu ca`i plac plantele etno`botanice din gradina lui
  • Iftimescu Cosmin...hmm`...cum e vremea pe sus??
  • Iliesi Sebastian...hmm`...cred ca ii e dor de fetita domnului diriginte
  • Ionescu Liviu...hmm`...hai in fata, hai in spate
  • Istrate Raluca...hmm`...ea e cu decoru`
  • Jambru Madalin...hmm`...el ii toxic Kiss
  • Lacatus Semida...hmm`...fata cu ideile
  • Lelcu Iulian...hmm`...fara cuvinte
  • Lutac Alexander...hmm`...trebuie sa`l pocneasca fericirea
  • Maftean Sabina...hmm`...``Soapre, aud in noapte...``
  • Musteata Petronela...hmm`...Hitleritsa noastra
  • Nistor Andrei...hmm`...tot cu gluma e si asta
  • Patras Catalina...hmm`...ma mananca cu zile
  • Popovici Cosmin...hmm`....ce`mi place sa`l enervez
  • Reut Adriana...hmm`...stiti voi; Blonda lui Bote`~Blonda lui 7c
  • Spatariu Andreea...hmm`...lasa`ma mai; l`as lasa eu, da` vezi ca nu ma lasa el amu` 
  • Tomescu Silviu...hmm`...el e cacicaval 
  • Vasileniuc Beniamin...hmm`...vezi tu, Draga Beny, daca o sa am probleme cu memoria o sa vin la tine sa ma consulti 
  • Zelinschi Diana...hmm`...ce`mi place cand il intreci pe Crap

Un comentariu: