vineri, 18 martie 2011

Iata`mi prietenii

Andrei

Dudu`

Tavy`
Dudu canta la chitara
Pana se muta toti vecinii din scara
Eu am o voce de rasuna satu`
Presupun ca o sa ma ia dracu`
Da` eu il iubesc si el nu ma iubeste
Da` il terorizez pana se razgandeste.

Hai k eo` m`am plictisit de scris versuri
Ma duc sa visez niste demersuri
De la mine pana la Dudu
Ca ii tare`tare bun drumu.

La Tiby imi place freza
Si ca se plimba pe faleza.

Andrei e baiat de treaba
La folclor el nu se baga.
Umbla`n sus si umbla`n jos
Ca sa`si gaseasca`un post
Poate vine`n trupa noastra.

Eu si Dudu suntem varza.

Lasa ca o sa primim
Ajutoarele din plin.

Vine profu` cu chitara
Eu o sa mananc banana
Si la Dudu`i dau un pic
Ca si asa e tare mic.

Nu mai stiu ce sa mai zic
Despre Dudu cel voinic
Care`n brate m`a primit
Si la ureche mi`a soptit:
``Te iubesc, esti viata mea,
Lasa`ma ca nu mai pot respira!``.

Tiby e si el pe`aici…
Freaca menta, ce sa`i zici?
Poate ne ajuta cu vuvuzela
Ca o sa concertam si pe stadionu` Arena.

Flutur e cu dansu` lui..
Ce sa fac? De mine nu`i..

Andrei, saracu` baiat..
De noi e terorizat:
Una`l cheama la cantat
Alta`l vrea la maturat..
Ce sa mai??...S`a saturat…

Nu mai stiu..
Ce sa mai scriu?

Dudu ala frumusel,
Mititel si cumintel,
Parca apa l`o luat
Si s`o dus la cautat…
Tavy cred ca l`o ajutat.
Si`o gasit ce si`o dorit
Lucrul la echipa l`a sporit.

Vai ce fericiti o`m fi
Dac`om fi si`om mai trai
Cu formatia noastra betoon
Sa rupem si cutia de carton.
Sa rupem si topu` de pe kiss
Madalin ii toxic kiss.

Tra`la`la si bla`bla`bla...
Asta`i formatia mea
Cei mai smecheri suntem noi:
Eu, dudu, tiby, tavy, andrei, madalin si voi.

Hai s`o chemam si pe Diana
Sa termine de mancat banana.

Ca profu si cu chitara
S`o cam dus cu vaca
La pascut intr`o padure
Sa culeaga fragi si mure
Ca sa facem un gem bun
Sa mancam cand concertam
Vocea sa nu ne`o stricam.

Ca altfel ii mare jale
Profu` nu ne va da uitare
Daca vom da gres
Din serabre ies
Si ma spanzura colegii
Ca ii fac de carameli
In fata la toti elevii.

La folclor iarasi ma bag
Ce sa fac? Tare mai trag
Nu stiu cum am timp de toate,
Iac`asa face si altii
Scuze pentru dezacord
Dar n`am rima pentru tot

Lasa ca ii bun asa
Asta`i viata…las`o cum e ea..

Te iubesc, nu ma uita!
Numai tu esti viata mea.

Hai sa mai dormim un pic
Pana maine cade rima pic cu pic.
Nu ne facem de rahat
Ca baiatu` ii burlac
Unu` dintre ei ii insurat.
Restu au gagici misto
Prietene c`un gigolo.

Hai ca eu am obosit
Pa`pa`pa si un pupic!
    Hai cu mine la somnic.

by  EO` si Dya..:x

Un comentariu: